Wegpiraten in Lokeren: N-VA Lokeren vraagt inbeslagname van voertuigen bij knalpotterreur!

Op 15 september 2021

Eddy Van Bockstal hield de vinger aan de pols omtrent de onveilige situaties waarvoor wegpiraten in het centrum van Lokeren zorgen. Er werden pv's opgesteld, maar dit is niet voldoende. "Wij gaan voor een veilig Lokeren in een veilig Vlaanderen. Wij vragen dan ook de inbeslagname van de voertuigen en een strenge bestraffing voor dit gedrag."

Bekijk de artikels snel via de links hiernaast!

Bron: De Spiegeleir, Y. (2021, 14 september).

hln.be. Wegpiraten maken Lokerse centrumstraten onveilig met gehuurde luxewagens: “Politie schreef meer dan 10 pv’s uit” | Lokeren | hln.be

Bron: Elegeert, I. (2021, 14 september).

nieuwsblad.be. Lokeren alweer overspoeld door Ferrari’s en Lamborghini’s die door de smalle straten scheuren: “Het leek hier wel een formule 1-circuit” (Lokeren) - Het Nieuwsblad